Monday, August 31, 2009

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကံၾကမၼာျဖစ္ခ်င္ခဲ့တယ္



လက္ၫႈိးၫႊန္ရာ
ေကာက္ေကြ႔စီးဆင္းရလြန္းလို႔
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကံၾကမၼာျဖစ္ခ်င္ခဲ့တယ္။
အိပ္မက္ေတြ
တစ္ရာသီၿပီး တစ္ရာသီ အရိတ္သိမ္းခံရလြန္းလို႔
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကံၾကမၼာျဖစ္ခ်င္ခဲ့တယ္။
ဆုေတာင္းျခင္းရဲ့
ေက်းကၽြန္ျဖစ္ရဖန္မ်ားလြန္းလို႔
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကံၾကမၼာျဖစ္ခ်င္ခဲ့တယ္။
ျဖည့္ဆည္းျခင္းရဲ့ အရွင္သခင္အျဖစ္
အရာအားလံုးကို ျပဌာန္းဖို႔
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကံၾကမၼာျဖစ္ခ်င္ခဲ့တယ္။
ေလာကဓံကို
ပ်စ္ပ်စ္ႏွစ္ႏွစ္ ဆဲေရးဖို႔
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကံၾကမၼာျဖစ္ခ်င္ခဲ့တယ္။
အတိအက်ေျပာရရင္ေတာ့
ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဓားေထာက္ၿပီး
လူ႕က်င့္၀တ္ေတြကို လုယက္ဖို႔
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကံၾကမၼာျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာပါပဲ။ ။

[ျမျမင့္မိုရ္]
(ဟန္သစ္ – ေအာက္တိုဘာ၊ ၂၀၀၄) “လမ္းအိုေလးက ျပန္ကူးထားတာ”

“ဓါတ္ပံုေလးက ဒီကယူတယ္”

1 comment: