Monday, August 31, 2009

အိပ္မက္..


က်မက ရင္းႏွီးသလိုလိုရွိတဲ့ အဲဒီလမ္းေပၚမွာ ေယာင္လည္လည္နဲ႔..... လမ္းက ၾကမ္းေပမယ့္ ဘာခလုပ္မွမထိတာ အံၾသစရာ...။ ခ်စ္စြာေသာ ထင္းရဴးပင္ၾကီးကေတာ့ က်မကို မွတ္မိသေယာင္ေယာင္...။ တိုး၀င္လာတဲ့ေလေအးေအးေတြကို အားပါးတရ ႏွစ္ျခိဳက္စြာရႈရႈိက္မိတယ္....ျပီးေတာ့... က်မႏႈတ္ခမ္းမွာ အျပံဳးတခ်ိဳ႔...။ ရင္ထဲက ၃ ႏွစ္ၾကာ မြန္းက်ပ္နာက်င္မႈေတြ ....အေငြ႔ပ်ံသြားတယ္။ ဟိုးခပ္လွမ္းလွမ္းဆီမွာ က်မအိမ္၊ တံစက္ျမိတ္ေလးကို လွမ္းျမင္ေနရျပီေလ...။ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ဆီးၾကိဳေနတဲ့ ခေရပြင့္ေလးေတြကို တယုတယေကာက္လိုက္တယ္။ ဒါက အဖြားသိပ္ခ်စ္တဲ့ ခေရေတြေပါ့..။ ျပီးေတာ့ အေရွ႔နားက စံပယ္ရုံမွာ အဖြားရယ္ေလ တပတ္လွ်ိဳဆံထံုးနဲ႔ ျပံဳးေနေလရဲ့...။ ေဟာ...ခုန္ေပါက္ျပီးေျပးလာပါျပီ က်မသိပ္ခ်စ္တဲ့ ေခြးေလးေတြ...၊ သူတို႔ လြမ္းတာ က်မသိပ္သိတာေပါ့ကြယ္...။ အိမ္ေရွ႔မွာေတာ့ က်မရဲ့ စာအုပ္စင္ေလးက လွပ မႈိင္ရီစြာ.....ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနေတာ့ကြယ္... က်မ ဘယ္မွ ထြက္မေျပးေတာ့ဘူးေလ..၊ သစ္သား ဆက္တီေလးေတြကလည္း မေျပာင္မေယာင္နဲ႔ေျပာတယ္... "မင္းသူငယ္ခ်င္းမေလးေတြ မလာတာ ၾကာျပီတဲ့ေလ"...၊ေနာက္ေဖး ပုဂံစင္က ေကာ္ဖီခြက္အျပာေလးကေတာ့ အက္ကြဲတုန္ရီစြာ ေငး....က်မ အခန္းေလးကေတာ့ ၀င္၀င္ခ်င္းမွာပဲ ဆည္းလည္းသံေလးေတြနဲ႔ နႈတ္ဆက္တယ္...ဒီတစ္ခါ သြားတာ ၾကာလိုက္တာတဲ့..၊ စားပြဲခံုေသးေသးေလးမွာလည္း တကၠသိုလ္၀င္တန္းစာအုပ္ေတြက ဖုန္ေတြ အထပ္ထပ္၊ ေျခပစ္လက္ပစ္သူ႔ရင္ခြင္မွာ ၀င္အိပ္ေတာ့ က်မ ကုတင္ေသးေသးေလးက သေဘာက်ျပီး ရယ္ျပတယ္..သူ မေပ်ာ္တာ ၾကာျပီတဲ့ေလ...၊ အိုး.....လမင္းၾကီးရယ္၊ ၾကယ္ေလးေတြရယ္ အစံုအလင္ပါပဲ ဘာေၾကာင့္ဒီေလာက္ လွေနရတာလဲ ေကာင္းကင္ရယ္.... နက္ျပာေရာင္ေကာင္းကင္ၾကီးက ၾကင္နာစြာနဲ႔ၾကည့္တယ္..ဘယ္အရာေတြက နာက်င္ေစခဲ့လဲတဲ့ေလ...။က်မက တစ္ခုခုျပန္ေျပာဖို႔ ၾကိဳးစားေနတုန္းမွာ...စူးခနဲ၀င္လာတဲ့ ေနေရာင္ျခည္ကို မႏွစ္ျ မိဳ႔စြာ ခပ္ေရးေရး ေနာက္ေတာ့ ပီပီျပင္ျပင္..ျပီးေတာ့ အထီးက်န္ဆန္လွတဲ့ ေန႔လည္ခင္း၊ .. ခဏေလးပါပဲ က်မ အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့တာ...ဒါေပမယ့္ အိမ္ျပန္ေရာက္သြားတယ္တဲ့၊ အိပ္မက္ အိပ္မက္အေၾကာင္းေတြးရင္းနဲ႔ ေပ်ာ္မိတယ္..မ်က္ရည္ေတြ ၀ုိင္းတဲ့အထိပါဘဲ.....။
ကံၾကမၼာရယ္... ေက်းဇူးျပဳျပီး က်မကို ဒီလိုအိပ္မက္ေလးပဲ ဆက္မက္ခြင့္ေပးပါ...။

No comments:

Post a Comment